Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Από ποιον είναι εκείνο το γράμμα;"

Μετάφραση:Whom is that letter from?

1
πριν από 1 μήνα

2 σχόλια


Ioanna678593
Ioanna678593

Σε αυτή τη φράση (Whom is that letter from?)(δεν καταλαβαίνω γιατί μπαίνει στο τέλος το "from" Ξέρετε κάποιο ιστότοπο γραμματικής που να το εξηγεί;

0
Απάντησηπριν από 1 μήνα

jaye16
jaye16
Mod

"Στις αγγλικές ερωτήσεις και πλάγιες ερωτήσεις, οι προθέσεις μπαίνουν στο τέλος, γιατί ο σχηματισμός είναι πιο εύκολος και ο πλέον συνηθισμένος. Δεν πρόκεται για κανόνα, αλλά για φαινόμενο. Καθώς δεν υπάρχουν πηγές στα ελληνικά που να αναφέρονται στο συγκεκριμένο θέμα, μπορείς να διαβάσεις γι αυτό το φαινόμενο εδώ.

https://blog.oxforddictionaries.com/2011/11/28/grammar-myths-prepositions/

και εδώ http://www.businessenglishresources.com/learn-english-for-business/teachers-section/grammar-lessons-2/prepositions-end-questions/

0
Απάντησηπριν από 1 μήνα