"Гитара там, в такси."

Çeviri:Gitar orada, takside.

July 15, 2018

12 Yorum
Tartışma kilitli.


Fira.21

В duyulmuyorki ama


SERHATGS06

B va diye okunur kril alfabesinde


OgulgerekB1

Ses gelmiyor acaba benim telefonumda bir sorunmu var yoksa programda mi ses yok anlamadım ben


23RkVW

Gitara şurada takside


AslanovaZE570

Orofifkkrlriekrkrkfkrkrkrkrkeoeoeoeoeoeoeoe


KadirG5

Gitar orada, taksinin içinde neden olmuyor


kuhayl94

İçinde diye bir ek yok çünkü orda


Kerem630998

V f diye okuyor yanlış

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.