Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben anahtarı bir kıza veririm."

Çeviri:I give the key to a girl.

4 yıl önce

6 Yorum


zlemKkboyu

"I give keys to a girl" cumlesini kabul etmedi. The key olmaliymis.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"anahtari" yaziyor cunku

4 yıl önce

VeyselArsl3

Oradaki to nun gorevi nedir acaba

2 yıl önce

EminTopcu

Give something to somebody bir kaliptir. To da kız kelimesine gelmiş a ekini karşılar.

2 yıl önce

EminTopcu

Ayrica bu cumleyi "I give a girl the keys." olarak da yazabiliriz diye biliyorum. Anlam degismez, to'yu da kullanmış olmazsın.

2 yıl önce

Devoutman

I give keys to a girl cümlesini kabul etmiyor ama türkçe cümlede anahtarları ifadesi var.

1 yıl önce