"Где мои тетради?"

Çeviri:Benim not defterlerim nerede?

July 15, 2018

5 Yorum


Fira771506

Defterlerimde doğru olmalı amma

July 15, 2018

irfan271522

Kesinlikle katılıyorum

July 27, 2018

22Busra

Defterle not defterini aynı anlamda kullanıyoruz kimse not defterim nerede diye sormuyor

September 19, 2018

matik65

Diğer yorumlara katılıyorum. Bir soruda defterim diyerek cevap verdim kabul edildi. Bu soruda ise kabul edilmedi.

September 23, 2018

MalikQasim

Burda bir yanlışlıq vardır. Düzeltin lütfen

November 11, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.