1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Где мои тетради?"

"Где мои тетради?"

Çeviri:Benim not defterlerim nerede?

July 15, 2018

6 Yorum


Fira771506

Defterlerimde doğru olmalı amma


irfan271522

Kesinlikle katılıyorum


22Busra

Defterle not defterini aynı anlamda kullanıyoruz kimse not defterim nerede diye sormuyor


matik65

Diğer yorumlara katılıyorum. Bir soruda defterim diyerek cevap verdim kabul edildi. Bu soruda ise kabul edilmedi.


MalikQasim

Burda bir yanlışlıq vardır. Düzeltin lütfen

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.