"Дима ест яйца?"

Çeviri:Dima yumurta yiyor mu?

July 16, 2018

6 Yorum


Narcissist8

Дима ест яйцо ? Olmasi gerekmiyor mu tekil soruyor cunku яйца cogul

July 21, 2018

Mehtab962856

Dima yumurtaları mı yiyor!!!

July 16, 2018

Altruist_

Evet, bu da doğru!!!

July 16, 2018

Avni86

Burada niye yumurtalar çoğul kullanılmış? Yoksa genel olarak yumurta yiyip yemediği sorulduğu için mi çoğul kullanıyor?

August 5, 2018

Altruist_

Aynen bu sebeple. Bunu tahmin edebilen birisini görmekten mutluluk duydum ve bu duruma çok şaşırdım, bu normalde çok kafasını karıştırır yeni başlayanın. Bu arada bu durumun aynısı İngilizce için de geçerli, bu da ayrı bir bilgi. :)

August 14, 2018

Sahil612875

Bu tur yanlislar , isimizi zorlastirir ama

December 24, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.