"Дима ест яйца?"

Çeviri:Dima yumurta yiyor mu?

July 16, 2018

9 Yorum
Tartışma kilitli.


Met1342

Dima yumurtaları mı yiyor!!!


meteulku_

Evet, bu da doğru!!!


Narcissist8

Дима ест яйцо ? Olmasi gerekmiyor mu tekil soruyor cunku яйца cogul


Avni86

Burada niye yumurtalar çoğul kullanılmış? Yoksa genel olarak yumurta yiyip yemediği sorulduğu için mi çoğul kullanıyor?


meteulku_

Aynen bu sebeple. Bunu tahmin edebilen birisini görmekten mutluluk duydum ve bu duruma çok şaşırdım, bu normalde çok kafasını karıştırır yeni başlayanın. Bu arada bu durumun aynısı İngilizce için de geçerli, bu da ayrı bir bilgi. :)


BarAdal3

Apostle denen kişi ne yazmış gerçekten merak ettim


Serhan128

Yumurtalar diyor,yaytsa diyor yiyitso demiyor ama doğru cevabı yumurta olarak kabul ediyor.


Sahil612875

Bu tur yanlislar , isimizi zorlastirir ama


Cemkiz

''Yumurta '' cümle de tekil olarak(яйцо) kullanılmalıydı. Bu tür hatalar ısrarla düzeltilmiyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.