1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Дима ест яйца?"

"Дима ест яйца?"

Çeviri:Dima yumurta yiyor mu?

July 16, 2018

6 Yorum


Narcissist8

Дима ест яйцо ? Olmasi gerekmiyor mu tekil soruyor cunku яйца cogul


Met1342

Dima yumurtaları mı yiyor!!!


meteulku_

Evet, bu da doğru!!!


Sahil612875

Bu tur yanlislar , isimizi zorlastirir ama


Avni86

Burada niye yumurtalar çoğul kullanılmış? Yoksa genel olarak yumurta yiyip yemediği sorulduğu için mi çoğul kullanıyor?


meteulku_

Aynen bu sebeple. Bunu tahmin edebilen birisini görmekten mutluluk duydum ve bu duruma çok şaşırdım, bu normalde çok kafasını karıştırır yeni başlayanın. Bu arada bu durumun aynısı İngilizce için de geçerli, bu da ayrı bir bilgi. :)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.