"İşte benim not defterim."

Çeviri:Вот моя тетрадь.

July 17, 2018

5 Yorum
Tartışma kilitli.


Sudenenn

Benim kelimeleri nerelerde kullanılıyordu bi özet geçermisiniz


BurinBayar

Neden мои .мой.моё değilde моя oluyor bilgi verirmisiniz


Caner687747

Мои; çoğul Мой; eril Моё; nötr Моя; dişil Cinse ait oldukları için. Ь ile biten тетрадь kelimesi dişildir. Ek: Çoğulu için ь düşer и eklenir ve özne de мои тетради şeklinde olur.


Dunya2222

Ты молодец


oulcanakko3

моё gelmesi gerekmiyor mu

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.