"двойка по биологии"

Çeviri:biyolojiden 1

July 17, 2018

3 Yorum


topograf

Двойка iki anlamında değilmi 1 ne anlama geliyor

July 17, 2018

Altruist_

İki anlamında, evet. Ama Rusya'da eğitim derecelendirmesi 5 (отлично/mükemmel), 4 (хорошо/iyi), 3 (удовлетворительно/yeterli), 2 (неудовлетворительно/yetersiz) olarak 4 gruba ayrılıyor. 2.99 ve altında puanı olanlar sınıfta kalmış oluyor bu arada bu eğitim sisteminde, barajın altında bir not olmuş oluyor yani.

Rus eğitim sistemindeki 2, Türkiyedeki eğitim sisteminde 1'e eşdeğer diye çeviriye öyle geçiyor.

July 18, 2018

Sebine142694

Tesekkurler cavaba gire

January 27, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.