1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "двойка по биологии"

"двойка по биологии"

Çeviri:biyolojiden 1

July 17, 2018

4 Yorum


topograf

Двойка iki anlamında değilmi 1 ne anlama geliyor


meteulku_

İki anlamında, evet. Ama Rusya'da eğitim derecelendirmesi 5 (отлично/mükemmel), 4 (хорошо/iyi), 3 (удовлетворительно/yeterli), 2 (неудовлетворительно/yetersiz) olarak 4 gruba ayrılıyor. 2.99 ve altında puanı olanlar sınıfta kalmış oluyor bu arada bu eğitim sisteminde, barajın altında bir not olmuş oluyor yani.

Rus eğitim sistemindeki 2, Türkiyedeki eğitim sisteminde 1'e eşdeğer diye çeviriye öyle geçiyor.


Sebine142694

Tesekkurler cavaba gire


Sahil612875

Film mi dublaj ediyorsunuz , dersmi veriyorsunuz belli olmuyar bazen

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.