1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Frauen mögen Babys."

"Frauen mögen Babys."

Çeviri:Kadınlar bebek severler.

July 18, 2018

10 Yorum


humetin

Kadınlar bebek sever (Kabul edilmiyor) - Frauen mögen Schokolade (Kadınlar çikolata sever)


Burcu990670

Türkçe karşılığı dediğiniz gibi olmalı. Bebekleri diyebilmek için Almanca cümlede artikel kullanılmalıydı.


KurdishAlt35

Baby bebek Babys Bebekler olmuş olmuyormu ?


ahmed999732

Kadınlar bebekleri sever. kabul edilmedi.


draldag

Kadınlar bebekleri sever. Doğru olmasına rağmen yanlış deniyor


Azat690168

Kadınlar bebekleri severler...bu cümle de kabul edilmeli


Burcu990670

Almanca yapıda, kadınlar bebek sever diyebilmek için çoğul kullanmanız şarttır. Fakat Türkçe karşılığı plural değildir.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.