A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Are my shoes electric?"

Fordítás:Izgalmas a cipőm?

4 éve

29 hozzászólás


leslie1952

Kezdem szeretni az angolt. Mindig vannak meglepetései.

4 éve

Mamemimomu73
Mamemimomu73

Wow! Am I electric? :D

4 éve

vandermoon

Yes, you are cool!

4 éve

Mamemimomu73
Mamemimomu73

How do you know? :D

4 éve

vandermoon

I see your photo. :)))))))))

4 éve

Mamemimomu73
Mamemimomu73

Wow! I mean... vaúúú! :DDD

4 éve

tegzes.tamas

Érdekes, hogy ez a science témában van...

4 éve

gotaTemesv

Végre tanultunk egy trendi kifejezést! Mi bajotok vele?

2 éve

PrumaKalmanne

Egy electric kifejezest :)

2 éve

rock4ever

elektromos cipők :)

4 éve

Bauer01

Szerintem ennyí bosszantó hiba után végre egy olyan- látva a többiek reagálását is- FELÜDÍTŐ ! Szivesen olvastam a reakciókat főleg az angolokat:)

3 éve

csuszer

Minden nap tanul az ember :D

2 éve

777Mese777

Szeretném tudni, hogy melyik szó utal a "menők"-re?

4 éve

DrBuboBubo

A sima szótár szerint jelenthet izgalmasat is az electric. A szleng szótárban viszont szerepel menő értelemben is.

4 éve

AlmaZsolti

The Duolingo is electric! :)

1 éve

Bagyes
Bagyes

Oxford dictionary: 1. .... 2. felvillanyozott. Tehát "Felvillanyozottak a cipőim?" Aha...

1 éve

SzabCsaba9
SzabCsaba9

Mivel ez egy szleng-kifejezés, talán nem feltétlenül az Oxford dictionary az autentikus forrás a szó ezen jelentésére. Lásd pl. 'Your shoes are very cool'...

1 éve

malackutya

Kerdes, h ez a szleng akkor is ervenyben lesz-e mire a lecke vegere erunk.

1 éve

Fabrne
Fabrne

Honnan tudjuk, hogy az "izgalmas" jelentés létezik? Melyik szótárban szerepel? Ez komolyan az alapvető nyelvismeretbe tartozik?

4 éve

SzabCsaba9
SzabCsaba9

ezt en meg nem hallottam sehol ilyen ertelemben, erdekes.

2 éve

lehelfekete

Elektromos vagyok! ))

1 éve

49katirozsnyone

Menők a cipőim? Nem fogadta el. Kijavította egyes szàmra. A megoldásnál pedig a többesszamút hozza ki. Legalább a sajátját ne javítsa .

1 éve

Francesqous

Talán,, eclectic,, szót akarta használni, vagy exciting lenne talán jobb

1 éve

KovcsJzsef15

Érdekes, egyik fordításban az "electric"-et "menőnek" fordította, most meg nem fogadta el.

1 éve

VodaKroly

A többesszámú fordítás között nem tesz különbséget, ezért a válaszomat el kellene fogadni.

1 éve

Jazoja1

Lol...

1 éve

Szabolcs78-

tanuljatok meg magyarul :-D az electric-et nem áll módomban felülbírálnik, de hogy az én cipőm nem jó, az elég gáz...

1 éve

vari181516
vari181516

Nem akarja elfogadni amit mondok. Csak a kihagyás gombbal tudtam tovább menni.

1 éve

BalintNeme1

Ez vmi grease referencia?

4 hónapja