A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Are my shoes electric?"

Fordítás:Izgalmas a cipőm?

0
4 éve

29 hozzászólás


leslie1952

Kezdem szeretni az angolt. Mindig vannak meglepetései.

13
Válasz4 éve

tegzes.tamas

Érdekes, hogy ez a science témában van...

10
Válasz4 éve

Mamemimomu73
Mamemimomu73

Wow! Am I electric? :D

8
Válasz4 éve

vandermoon

Yes, you are cool!

2
Válasz4 éve

Mamemimomu73
Mamemimomu73

How do you know? :D

0
Válasz4 éve

vandermoon

I see your photo. :)))))))))

1
Válasz4 éve

Mamemimomu73
Mamemimomu73

Wow! I mean... vaúúú! :DDD

1
Válasz4 éve

gotaTemesv

Végre tanultunk egy trendi kifejezést! Mi bajotok vele?

6
Válasz2 éve

PrumaKalmanne

Egy electric kifejezest :)

0
Válasz2 éve

rock4ever

elektromos cipők :)

4
Válasz4 éve

Bauer01

Szerintem ennyí bosszantó hiba után végre egy olyan- látva a többiek reagálását is- FELÜDÍTŐ ! Szivesen olvastam a reakciókat főleg az angolokat:)

3
Válasz3 éve

csuszer

Minden nap tanul az ember :D

2
Válasz2 éve

777Mese777

Szeretném tudni, hogy melyik szó utal a "menők"-re?

1
Válasz4 éve

DrBuboBubo

A sima szótár szerint jelenthet izgalmasat is az electric. A szleng szótárban viszont szerepel menő értelemben is.

5
Válasz4 éve

Bagyes
Bagyes

Oxford dictionary: 1. .... 2. felvillanyozott. Tehát "Felvillanyozottak a cipőim?" Aha...

1
Válasz1 éve

SzabCsaba9
SzabCsaba9

Mivel ez egy szleng-kifejezés, talán nem feltétlenül az Oxford dictionary az autentikus forrás a szó ezen jelentésére. Lásd pl. 'Your shoes are very cool'...

0
Válasz1 éve

Fabrne
Fabrne

Honnan tudjuk, hogy az "izgalmas" jelentés létezik? Melyik szótárban szerepel? Ez komolyan az alapvető nyelvismeretbe tartozik?

0
Válasz3 éve

SzabCsaba9
SzabCsaba9

ezt en meg nem hallottam sehol ilyen ertelemben, erdekes.

0
Válasz2 éve

AlmaZsolti

The Duolingo is electric! :)

0
Válasz1 éve

lehelfekete

Elektromos vagyok! ))

0
Válasz1 éve

malackutya

Kerdes, h ez a szleng akkor is ervenyben lesz-e mire a lecke vegere erunk.

0
Válasz1 éve

49katirozsnyone

Menők a cipőim? Nem fogadta el. Kijavította egyes szàmra. A megoldásnál pedig a többesszamút hozza ki. Legalább a sajátját ne javítsa .

0
Válasz1 éve

Francesqous

Talán,, eclectic,, szót akarta használni, vagy exciting lenne talán jobb

0
Válasz1 éve

KovcsJzsef15

Érdekes, egyik fordításban az "electric"-et "menőnek" fordította, most meg nem fogadta el.

0
Válasz1 éve

VodaKroly

A többesszámú fordítás között nem tesz különbséget, ezért a válaszomat el kellene fogadni.

0
Válasz1 éve

Jazoja1

Lol...

0
Válasz11 hónapja

Szabolcs78-

tanuljatok meg magyarul :-D az electric-et nem áll módomban felülbírálnik, de hogy az én cipőm nem jó, az elég gáz...

0
Válasz10 hónapja