"мой брат и моя сестра"

Çeviri:abim ve ablam

July 18, 2018

5 Yorum


TugayTekec1

Benim erkek ve kız kardeşim aynı anlama gelmiyormu?

September 1, 2018

Mehmet_KYMN

Evet öyle. Rapor edin.

September 7, 2018

moon558295

Мой ile моя arasındaki fark nedir?

July 18, 2018

XlilzadRam

Мой erkek cinsler için kullanılır моя kadın cinsler için kullanılır.bu teori eşyalar içinde geçerlidir bunu sözün son harfinden ankamak oluyo

July 24, 2018

alicanerturk

Ben müneccim miyim bahsedilen kişilerin yaşlarını bileyim? "Benim erkek kardeşim ve kız kardeşim" cevabının neresi yanlış?

April 14, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.