"O başka biri."

Çeviri:It is someone else.

4 yıl önce

24 Yorum


polivinil

"He is another one?" Neden kabul edilmiyor?

3 yıl önce

AlexinNotTurkey
AlexinNotTurkey
Mod

Artık kabul ediyor :D Sorry! Kolay gelsin

3 yıl önce

b.usamee

Where are you from

1 yıl önce

cactus222

Eklenmiş az önce yazdım kabul edildi.

7 ay önce

burakbalcik

Bahsedilen kisi insansa 'it' nasil oluyor. Insan disi varliklar icin de someone kullanilabiliyor mu ki 'it'li cumle kabul ediliyor.

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

burada aslında "it" en anlamlısı çünkü bilinmeyenden bahsediyoruz. Mesela kapı çaldı, zaten "who is it?" deriz. Burada "Is it Burak?" diye sorsa mesela (yani kapıyı çalan burak mı?), en mantıklı cevap da "no, it is someone else."

3 yıl önce

Bilgi623350

İt is another one. Bu kabul edilmiyor ama..

2 ay önce

MetinKiper

He is different neden olmuyor ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

different degisik demek. "baska biri" anlamini vermez

4 yıl önce

Zian408957

'He is other person' neden olmuyor

1 yıl önce

emrbaba

o bambaşka bir insan nasıl söylenir acaba çok başka birisi gibi falan

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

he is a completely different person diyebilirsiniz

3 yıl önce

berkedemirlenk

He is different person kabul edilmeliydi

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"a different person" demek zorundasınız. A siz olmaz

3 yıl önce

ozlena

Something olsa

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

something bir şey demek biri değil.

3 yıl önce

fatmaunver88-

Someone else in başına the koydum off :)

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

İngilizcede mümkün değil bu, anlamsız oluyor

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

"That is another one." nasıl derim Türkçe?

2 yıl önce

EnesSurur

might be 'Bir tane daha var.'

2 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Bence yok "'Bir tane daha var." demek "There is another one".

2 yıl önce

EnesSurur

you're right

2 yıl önce

zizey
zizey

"Bir tane daha var." would be "There is one more." "There is another one." is "Başka bir tane var."

2 yıl önce

highlander762405
highlander762405

"That is another one" Neden doğru değil?

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.