1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "The girl eats the strawberry…

"The girl eats the strawberry."

Vertaling:Het meisje eet de aardbei.

April 30, 2014

7 opmerkingen


pauwke58

waarom is " Het meisje eet een aardbei niet correct "?


LowlandPhilomath

Omdat de/het bepaalde lidwoorden zijn, en een is een onbepaald lidwoord. Hier gaat het over een specifieke aardbei [de aardbei], en niet over een algemene aardbei [een aardbei].

De equivalenten in het Engels zijn the strawberry [de aardbei] en a strawberry [een aardbei].


dieckjeiscool

je moet beter luisteren. ze zegt: the girl eats THE strawberry het is the en niet a


ShineeEXO1

Nee want eats moet je gebruiken bij he, she en it.


mirkohuijs

Bij he, she, en it krijg je altijd een 's' achter het werkwoord wat daarna komt


houda496160

Ik heb dat juist uitgesproken

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.