"Bunlar aynı kişilerdir."

Çeviri:These are the same persons.

4 yıl önce

14 Yorum


MetinKiper

persons?

4 yıl önce

topalmustafa

person kelimesinin çoğulu people değil mi ?

3 yıl önce

BLACKWOLF83

Kalabalık bir ahali ya da sayısını bilmediğin ya da önemsediğin bir topluluktan bahsederken people sayısı belliyse persons olur diye biliyorum. Mesela five persons olabilir

3 yıl önce

TheProStudent

Persons-people ayrımını sayıya bağlamamak lazım aslında. Bir ortamda bulunması rastgele denk gelmiş bir kalabalık için persons (örneğin asansör), ortak özelliği/özelliklerinden dolayı bir arada bulunan bir grup için people (örneğin tiyatro salonu) kullanılır. Ayrıca persons resmi dilde de tercih edilir. Sayıya bakmak bazen yanıltıcı olabilir (asansördeki beş kişiyi ve elemelerden geçen üç yarışmacıyı düşünürsek). Yine de mantığı doğru anlamışsınız.

3 yıl önce

Ecedzdmr

Buraya bakıyorlar mı bilmiyorum ama bence bu sorunun cevabı düzeltilmeli! Persons (plural) is a very formal word. We only use it in rather legalistic contexts:

[notice in a lift]

Any person or persons found in possession of illegal substances will be prosecuted. To refer to groups of human beings or humans in general, we use people:

I saw three people standing on the corner.

Not: I saw three persons …

1 yıl önce

ahmet194144

Persons ne ya, makale mi yazıyoruz

1 yıl önce

Murat-TRK

Bahsedilen kisiler cogul oldugu icin s takisi aliyor

4 yıl önce

uzunali18

"Persons" yerine "individuals" yazdim ama kabul etmedi nedendir acaba

3 yıl önce

bacio_
bacio_

Cunku "indivisuals" bireyler demek

1 yıl önce

ZehraNurah2

Benim bildigim persons kaldirildi.

2 yıl önce

Kadir749076
Kadir749076

persons nedir ya :D

1 yıl önce

zuhalzn

These persons are the same tam olarak ne anlama geliyor. Şu insanlar aynıdır demek mi. Yazdim kabul etmedi de

10 ay önce

meverak

Hepsine de yanlış diyo

10 ay önce

fatmanur710559

Persons yanlış bence people is correct

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.