"O kendini aynada gördü."

Çeviri:He saw himself in the mirror.

4 yıl önce

14 Yorum


cevatim

Siz perfect tense'i de basit gecmis zaman gibi ceviriyorsunuz peki turkce sordugunuz soruyu hangi zamanda sordugunuzu nasil anlyacagim.

4 yıl önce

huseyinkuruoglu

Kesin bir zaman belirtiliyorsa (dün, geçen yıl vs) simple past tens, zaman belirsiz ve olay günümüzle bağlantılı ise present perfect tens. Misal; "Ben dün gece saat 2'de eve geldim" I came home at two o'clock last night. (Zaman kesin ve net) ... "İki gündür hiçbirşey yemedim" I have not eaten anything for two days. (Hala açım.Hala hiçbirşey yemedim)

3 yıl önce

cronychucky

Did kullanmak yanlismi olur acaba

3 yıl önce

SafakYuce

özellikle o işin yapıldığına ve zamanına vurgu yapmak için "... did see..." şeklinde kullanılabilir. inkar eden arkadaşınıza "seni GÖRDÜM!" demek gibi

3 yıl önce

HacMustafa1

hüseyin hocam , burda aynada kendini gördü diyor ama kesin bir zaman yok ki. have seen kullanmak yanlış mıdır ?

2 yıl önce

bdeniz1997

neden on değil de in?

3 yıl önce

cronychucky

Herself sona gelse olur mu ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayir

4 yıl önce

xdurmazx

In yerine neden on kullanılmaz

3 yıl önce

ykslemre

Genellikle "in" kullanılıyor, "in", "inside" kelimesinin kısaltılmış hali ingilizce'de ve "in" ve "inside" kelimeleri "içinde" anlamını verir bizlere tıpkı "out" ve "outside" kelimelerinde olduğu gibi "out" ve "outside" dışarıda anlamını verir bizlere "on" kelimesini daha çok telefonda derken kullanırız mesela "I'm talking on the phone" gibi.

1 yıl önce

osmanakbiy

He saw himself in the mirror.. kabul etmiyor

8 ay önce

umitbulutttt

Evet halbuki doğru... She saw herself cevap olarak programlamışlar. Bu da yanıltıcı oluyor

6 ay önce

ozkanoron

az önceki sorunun aynısı he yerine she kullandım cinsiyet belirtmemiş cümlede ama yanlış olarak gösterdi düzeltilmeli

4 ay önce

AydnAslan2

İn olmayinca yanlis dedi. İn ne anlam katiyor

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.