"Así que, ese medicamento te ayudó mucho, ¿no?"

Traducción:Do, tiu medikamento tre helpis vin, ĉu ne?

July 19, 2018

4 comentarios


AngelArtur867632

kial "tre" kaj ne "multe"?

July 19, 2018

Jorge.R.Nogueras

Puede ser ambas, en este caso. De hecho, esa oración en realidad podría reescribirse como "tre multe helpis vin".

Según PMEG (http://bertilow.com/pmeg/gramatiko/kvantaj_vortoj/grado_kvanto.html#i-kzp):

  • tre = “en alta grado, kun forta intenso”
  • multe = “en granda kvanto, kun longa daŭro, ofte ripetite”

Ĉe A-vortoj kaj E-vortoj oni preskaŭ ĉiam uzas tre, sed oni povas uzi multe, kiam klare temas pri kvanto aŭ ofteco. Ĉe verboj oni uzas plej ofte multe, ĉar temas normale pri kvanto aŭ ofteco, sed oni uzas ankaŭ tre, kiam temas pri grado aŭ intenseco.

July 19, 2018

AngelArtur867632

El otro día me encontré con una oracion que decía "Tiu kurso estas multe ŝatata" entonces según lo que me mencionas esta bien decir "Tiu kurso estas tre ŝatata"?

July 20, 2018

Jorge.R.Nogueras

Yo diría que sí.

July 20, 2018
Aprende esperanto en solo 5 minutos diarios. Completamente gratis.