"Whose is the turtle?"

Fordítás:Kié a teknős?

April 30, 2014

8 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

kenderesi

"kinek a teknőse" miért nem jó

April 30, 2014

PlErds2

kinek a teknőse válasz teljesen jó, én is így írtam elsőre, uazt jelenti, mint a Kié a teknős.... Újságíró vagyok, nekem hihetsz.... :-)

February 25, 2016

timmmetz

I also wrote kinek a teknőse, and it dinged me. Szar.

May 27, 2014

dztunde

Én is ezt szerettem volna kérdezni.

October 9, 2014

Tomi115

Nekem se fogadja el hogy "Kinek a teknőse".

March 29, 2016

Mysy.MR.

:)))

May 1, 2015

sebesbal

Az előző kérdés ez volt kié ez a cipő, és arra nem fogadta el az hogy "Whose is this shoe?" Pedig tök ugyanaz a szerkezett mint itt teknőssel "Whose is the turtle? "

September 2, 2016

bandirek

A kinek a teknőse más mint a kié a teknős. A jelentésben hangsúlykülönbség van. Az első szenvedtetős :-), a második sima birtokos. Ha jól tudom

October 20, 2019, 5:13 PM
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.