Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"The seconds pass."

Μετάφραση:Τα δευτερόλεπτα περνάνε.

πριν από 3 μήνες

4 σχόλια


Vchalkis
Vchalkis

Επίσης τα "δευτερόλεπτα περνούν" είναι σωστό και κακώς το θεωρείτε λάθος.

πριν από 3 μήνες

spdl79
spdl79
Mod

Οχί. Υπάρχει ένα αρθρο στη αγγλικα προταση. Άρα, πρεπει να είναι ενα αρθρο στη ελληνική προταση. Αν τα αγγλικα ηταν μονο "seconds pass", τοτε "δευτερόλεπτα περνάνε/περνούν" θα είναι σωστη. Το ρημα περνούν είναι σωστο, βεβαιως.

πριν από 3 μήνες

Vchalkis
Vchalkis

Ναι έχετε δίκιο γιατί δεν συμπεριέλαβα το άρθρο στην πρόταση μου απο αμέλεια. Αυτό που ήθελα να πω ήταν "τα δευτερόλεπτα περνούν". Με καλύψατε απόλυτα όμως και σας ευχαριστώ θερμά.

πριν από 3 μήνες

spdl79
spdl79
Mod

Παρακαλώ! Δεν είναι τίποτα :-)

πριν από 2 μήνες