1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "O şu an anneyle birlikte değ…

"O şu an anneyle birlikte değil."

Çeviri:У мамы его сейчас нет.

July 20, 2018

21 Yorum


Sahil612875

Bencede yanlis olmus


Hilal880347

İlk kez böyle bir cümleyle karşılaştım.Anlami tam olarak bu olamaz


miyaakargmail.

Burada in hali kullanıldığı icin kafalar karıştı. Birinin yaninda olmak y edatı ile kullanılır. İn halinde kişi zamiri "o" icin его или её dur. Mesela "у мамы нет" dersek annenin ya da annede yok olur ama "у мамы его/ её нет" dersek o annenin yanında değil oluyor. Yani ilki sahiplik gosterirken ikincisi bulunma durumunu gösteriyor. Cok zorlaniyoruz ama İnşallah öğreneceğiz. Herkese başarılar


FaridaKazi3

Programin verdigi cevap yalnis doğrusu он сейчас не с мамой


Rust909745

Yalnis. Он сейчас не с мамой.


DirtyJack2

Doğrusu budur.


Caner638888

его ve её tamamen aynı. Birine doğru diyip diğerine dememesi hatalı


cem774565

Bu soruyu düzeltir misiniz, teşekkürler


EcemAcpnar

Cumlenin Turkce cevirisi dogru degil.


ozguraltindag

Cevap hatalı net cümle kurgusu rusçaya uygun değil.


Diana.888

Он сeйчaс нe у мaмы - mümkün değil mi?


bayram826754

Ruscada cumle siralamasi nasil yapiliyor


MennanKork

9 aydır ukraynadayım cözemedim


ZaferMykol

Bence Ukraynaca ve Rusça beraber konuşulduğu için zorlanıyorsun. Ben 4 ay kaldım 1.5 ay sonra farkettim ki sadece 1 dile konsantre olmam lazım. Zaten orada herkes Rusça biliyor. Sadece Rusça diline kanalize olursan başarılı olursun


agmyr2

Он в настоящий момент не с мамой - doğrusu budur


Hasan232

Cümle temiz sehf. Он сейчас не вместе с мамой


DirtyJack2

"anneyle" ya da "anne ile" kullanılırken rusça "c"(s) yani "ile, birlikte, beraber" yazılmalı.


ZaferMykol

Cevap yanlış. Boşuna kalbimi kırdı :(

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.