1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Меня не так зовут."

"Меня не так зовут."

Çeviri:Benim adım öyle değil.

July 20, 2018

10 Yorum


TugayTekec1

Benim ismim bu değil / neden kabul etmiyor aynı şey.


okanow

Guncelleme ile eklemeleri lazim.ayni yere cikiyor haklisi


VusiH1

Bende de kabul etmedi


SudeNaz501498

Так? Anlamı bu mu ki?


ErenBlbl3

o kadar, böylece, bu gibi anlamlarda kullanıldığını gördum.


Tunabey_20

Kelime bölümünde,''Öyle'' yazmıyor.


FatihElma1

Меня завут не так olmazmıydı


VusiH1

Benim adim bu degil yazdim kabul etmedi


KhaleedAzi

Bu benim adım deyil yazdım neden kabul olmuyor acaba aynı şey

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.