"Thousands of years"

Fordítás:Több ezer év

4 éve

15 hozzászólás


bsumi

"Évek ezrei" magyarosabb, és el is fogadja.

4 éve

zsuzsmanka

"Évek ezrei", vagy "ezrek évei" nem mindegy??? (Csak vicc volt, magamat gúnyolom!)

4 éve

Makuka0

ezer évek - nem fogadta el, bár szerintem pont azt jelenti

3 éve

Levente.Farkas

Thousand years jelentene ezer évet, ebben a formában évek ezrei vagy évezredek a helyes

3 éve

Makuka0

valóban

3 éve

eminens2

Évezredek. Elfogadja: 2018.11.10.

6 napja

veress.mik

Ezrek az évekből. Tudom nem magyaros, de miért nem jó?

4 éve

nagyenyed

mert ilyet nem mondasz magyarul...

3 éve

Kincskereso

nincs the

4 éve

Peterion

Az ezredéveket nem fogadta el...

4 éve

RicIHARDIsoN

Mert az valamivel több mint 8 és háromnegyed órákat jelent.

4 éve

KovJo
KovJo

Evezredek ????

3 éve

B.F.11

Az ezer évek miért nem jó?

3 hónapja

ron405010

Ezer év

1 hónapja

Adrienn912857

Nincs ott a több

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.