1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sie hat eine gute Rede gehal…

"Sie hat eine gute Rede gehalten."

Çeviri:güzel bir konuşma yaptı.

July 21, 2018

4 Yorum


ahmet13784

o iyi bir konusma yapti da DOGRU OLMALI


SabineBergmann1

ve bunu kabul ediyorlar.


baba400118

Gehalten yapmak demek mi? Zorunda olmak - kavramak Gibi anlamlar veriliyor.


SabineBergmann1

Fiil = eine Rede halten = konuşma yapmak

Er/sie/es hat eine Rede gehalten = ikinci geçmiş zaman = Konuşma yaptı/yapmış

Er/sie/es hielt eıne Rede = Geçmiş zaman = Konuşma yaptı/yapmış

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.