"The tourists entered the museum."

Μετάφραση:Οι τουρίστες μπήκαν στο μουσείο.

πριν από 4 μήνες

4 σχόλια


Elina243904

Γιατί είναι λάθος το entered in the museum

πριν από 4 μήνες

jaye16
jaye16
Mod

Το ρήμα "enter" δεν παίρνει πρόθεση όταν σημαίνει "μπαίνω".

πριν από 4 μήνες

Bacilic
Bacilic
Mod

Ισχύει συντακτικά η πρόταση: The tourists entered into the museum;

πριν από 1 μήνα

jaye16
jaye16
Mod

Into δεν χρησιμοποιείται με "enter" όταν σημαίνει "μπαίνω". Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε και την απάντηση στο παραπάνω σχόλιο.

πριν από 1 μήνα

Σχετικές συζητήσεις

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.