"Hayvanlar gece görünür."

Çeviri:The animals appear at night.

4 yıl önce

13 Yorum


pelin48

Neden the animals SEEM ...........kullanamiyoruz ?

4 yıl önce

ekinertac

"seem" genelde bir seye benzetilrken kullanılır, "these animals seem like penguins" cumlesindeki seem like ile birlesip 'gibi gorunmek' yerine kullanilir

4 yıl önce

FurkanGiray

''the animals look at night'' olamaz mı?

4 yıl önce

ekinertac

o zaman "hayvanlar gece bakar" anlami cikar

4 yıl önce

murat.gezer

Neden reveal kullanamadik?

3 yıl önce

edibefendi

show up neden olmuyor?

3 yıl önce

eyokus

animals are visible at night kabul olmadı

3 yıl önce

eyokus

animals are visible at night kabul olmadı

3 yıl önce

samco4

Pasive yapamiyormuyuz?

2 yıl önce

zelal_baran

the animals appear at the night yazdım kabul etmedi the fazla olmuş.benim yazdığımın ,doğru cevaptan farkı ne. biri cevap verebilir mi? please

1 yıl önce

alsegu
alsegu

Hayvanlar gecede görünür yazmışsın

1 ay önce

hodoras
hodoras

The animals are seen at night passive formda kullanimina ornek olabilir

1 yıl önce

Hilmi906646

Appears beden değil?

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.