Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Hayvanlar gece görünür."

Çeviri:The animals appear at night.

4 yıl önce

11 Yorum


pelin48

Neden the animals SEEM ...........kullanamiyoruz ?

4 yıl önce

ekinertac

"seem" genelde bir seye benzetilrken kullanılır, "these animals seem like penguins" cumlesindeki seem like ile birlesip 'gibi gorunmek' yerine kullanilir

3 yıl önce

FurkanGiray

''the animals look at night'' olamaz mı?

4 yıl önce

ekinertac

o zaman "hayvanlar gece bakar" anlami cikar

3 yıl önce

murat.gezer

Neden reveal kullanamadik?

3 yıl önce

edibefendi

show up neden olmuyor?

3 yıl önce

eyokus

animals are visible at night kabul olmadı

3 yıl önce

eyokus

animals are visible at night kabul olmadı

3 yıl önce

samco4

Pasive yapamiyormuyuz?

1 yıl önce

zelal_baran

the animals appear at the night yazdım kabul etmedi the fazla olmuş.benim yazdığımın ,doğru cevaptan farkı ne. biri cevap verebilir mi? please

1 yıl önce

hodoras
hodoras

The animals are seen at night passive formda kullanimina ornek olabilir

9 ay önce