"Hayvanlar gece görünür."

Çeviri:The animals appear at night.

April 30, 2014

17 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

pelin48

Neden the animals SEEM ...........kullanamiyoruz ?

April 30, 2014

ekinertac

"seem" genelde bir seye benzetilrken kullanılır, "these animals seem like penguins" cumlesindeki seem like ile birlesip 'gibi gorunmek' yerine kullanilir


FurkanGiray

''the animals look at night'' olamaz mı?


ekinertac

o zaman "hayvanlar gece bakar" anlami cikar


Abdullah913781

Look bakmak anlamına gelir o yüzden diyoruz ya bakmakla görmek başka şeyler aynen burda da öyle o zaman hayvanlar gece bakar olurdu


murat.gezer

Neden reveal kullanamadik?


edibefendi

show up neden olmuyor?


Abdullah913781

Show gösteri anlamına gelir göstermek show up ortaya çıkmak oluyor senin dediğine göre görünmek ve ortaya çıkmak


eyokus

animals are visible at night kabul olmadı


eyokus

animals are visible at night kabul olmadı


samco4

Pasive yapamiyormuyuz?


zelal_baran

the animals appear at the night yazdım kabul etmedi the fazla olmuş.benim yazdığımın ,doğru cevaptan farkı ne. biri cevap verebilir mi? please


alsegu

Hayvanlar gecede görünür yazmışsın


hodoras

The animals are seen at night passive formda kullanimina ornek olabilir


Hilmi906646

Appears beden değil?


Abdullah913781

görünür appear görünürler appears


Kadircan504922

The animals seems at nigth. Neden olmadıı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.