1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Ποιος είναι ο λόγος για όλα …

"Ποιος είναι ο λόγος για όλα αυτά;"

Μετάφραση:What is the cause of all this?

April 30, 2014

10 σχόλια


glavkos

Ποια είναι η αιτία για όλα αυτά;


makmar

Αυτό υπάρχει ήδη στις εναλλακτικές μεταφράσεις! Απλά το σκέφτηκες αλλά δεν το έβαλες, ε; ;-)


john152929

Επειδή πριν δω τις προτεινόμενες λέξεις φτιάχνω στο νου μου την πρόταση θα μπορούσα να πω speech αντί για cause?


Nikitas_L.

"What is the reason for all this" ειναι σωστο???


tlSlD7pP

What is the cause of all these? What do you think?


amandazafi3

What is the reason for all that.


OG7e3

Γιατί το "όλα αυτά" το μεταφράζουμε "all this" και όχι "all these", αφού ειναι πληθυντικός αριθμός;


jaye16

Επειδή δεν αναφερόμαστε σε μεμονωμένα αντικείμενα αλλά σε μια γενική έννοια. Εάν ήταν ατομική, η πρόταση θα ήταν ελαφρώς διαφορετική π.χ. What is the cause of all of these things, situations etc.


OG7e3

Ευχαριστώ πολύ. Κατανοητό.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.