"Wecouldnotgotherelastnight."

Μετάφραση:Δεν μπορούσαμε να πάμε εκεί χθες τη νύχτα.

πριν από 4 μήνες

2 σχόλια


Eleftheria780787

Συγγνώμη, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τα λάθη που μου επισημαίνετε! Μήπως να δώσετε και λίγο θεωρία σχετικά με τα βοηθητικά ρήματα; ευχαριστώ

πριν από 4 μήνες

jaye16
jaye16
Mod

Ναι, θα προσθέσουμε κανόνες γραμματικής σε όλα τα μαθήματα.

Δεν βλέπουμε τι έγραψες έτσι, παρακαλώ πείτε μας τι πληκτρολογήσατε και ποια ήταν η απάντηση. έτσι τουλάχιστον μπορούμε να σας συμβουλέψουμε για αυτήν την πρόταση.

πριν από 4 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.