"Nothing is more important to me."

Μετάφραση:Τίποτα δεν είναι πιο σημαντικό για μένα.

πριν από 6 μήνες

6 σχόλια


Lenio1959

Τίποτα δεν είναι περισσότερο σημαντικό σε μένα (γιατί είναι λάθος; )

πριν από 6 μήνες

spdl79
Mod

Δεν νομίζω είναι λάθος, έχω προσθεσει μια εκδοχη με "σε".

πριν από 6 μήνες

ageliki46

Γιατί το δεν είναι τίποτα είναι λάθος? Επίσης σε μένα γιατί λάθος?

πριν από 5 μήνες

Bacilic
Mod

Ούτε αν αρχίσει με "Δεν είναι τίποτα ..." η πρόταση ούτε αν εμπεριέχει το "σε μένα" είναι λάθος.


Ενημερώθηκε η βάση των πιθανών μεταφράσεων και διορθώθηκε το "γιαμένα" που το έβγαζε ως μία λέξη. Ευχαριστουμε για τις υποδείξεις σας.

πριν από 2 μήνες

ageliki46

Επανέλαβα την άσκηση όπως το παράδειγμα και βάζει τις λέξεις για μένα σαν μία δηλ. γιαμένα!

πριν από 5 μήνες

spyros397386

Τίποτα δεν ειναι σημαντικότερο για μένα. Γιατί είναι λαθος?

πριν από 2 εβδομάδες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.