"Nothing is more important to me."

Μετάφραση:Τίποτα δεν είναι πιο σημαντικό για μένα.

July 22, 2018

6 σχόλια


Lenio1959

Τίποτα δεν είναι περισσότερο σημαντικό σε μένα (γιατί είναι λάθος; )

July 22, 2018

spdl79
Mod

Δεν νομίζω είναι λάθος, έχω προσθεσει μια εκδοχη με "σε".

July 23, 2018

ageliki46

Γιατί το δεν είναι τίποτα είναι λάθος? Επίσης σε μένα γιατί λάθος?

September 12, 2018

Bacilic
Mod

Ούτε αν αρχίσει με "Δεν είναι τίποτα ..." η πρόταση ούτε αν εμπεριέχει το "σε μένα" είναι λάθος.


Ενημερώθηκε η βάση των πιθανών μεταφράσεων και διορθώθηκε το "γιαμένα" που το έβγαζε ως μία λέξη. Ευχαριστουμε για τις υποδείξεις σας.

December 5, 2018

ageliki46

Επανέλαβα την άσκηση όπως το παράδειγμα και βάζει τις λέξεις για μένα σαν μία δηλ. γιαμένα!

September 12, 2018

spyros397386

Τίποτα δεν ειναι σημαντικότερο για μένα. Γιατί είναι λαθος?

February 1, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.