"Пока брат читает, я работаю."

Çeviri:Abi okurken ben çalışırım.

July 22, 2018

14 Yorum
Tartışma kilitli.


Garadov

'Erkek kardeşim okurken ben çalışırım' cevabını da doğru kabul etmeliydi!


joefeyzullah

Starşiy brat içeren soruda abi yok, starşiy yazmayan soruda abi var çok yanlış!


TogrulCebi

Пока neden veriryorlar burda?


IsaUlufer

Пока, aynı zamanda arak erek iken ön eki olarak kullanılır


Hakan961

'Erkek kardeşim okurken ben çalışırım' cevaplara ekleyin lütfen!!


AhmetAan4

Hatalı. Abi demeniz için старший брат demeniz lazım. брат erkek kardeş demek.


AzadQurban

Ruscada brat kardeş demek turkce anlami erkek kardeş amma turkcede kiz kardeşde var buda bana saçma geliyor


degirmencigursel

Kızkardeş сестра


cem774565

Birisi de yazmış пока hoşçakal ,ve bazi cumlelerde simdilik anlaminda kullanılır diye hangisi dogru yanlis öğrenmeyelim en bastan yardimci olursaniz seviniriz


IsaUlufer

Kardeşim evet пока şimdilik anlamına geliyor asıl anlamı odur. Görüşürüz hoşçakal anlamına da gelir yani birine konuşmanın sonunda пока dediğinde "şimdilik bu kadar" "şimdilik bu yeter, daha sonra görüşürüz" demiş olacaksın böyle düşün. Ama пока genelde samimi olan, arkadaş , sevgili arasında kullanılır genelde


cem774565

Evet kardeşim ileriki konularda gördüm пока:daha,henüz,şimdiden anlamlarına geliyormuş, teşekkür ederim bilgilendirdiğin için


gonul729508

Yanlis cevaplar yuzunden bu uygulamayi silecegim


Kmalddin2

Bu ne saçma sapan cümle ya


ELVIN1990_1990

mne paka dengi neto benim şu aralar param yok

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.