A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Nem, ez ott van."

Fordítás:No, it is over there.

4 éve

7 hozzászólás


resi69

Valaki mondja el nekem lecci, miert kell oda az "over"? Koszi

4 éve

Maminti.
Maminti.

Az "over here" egy kifejezés, jelentése = ott van

4 éve

plumbum44

It is there.-nem is használatos?

4 éve

plumbum44

Az "over here"???- ajaj az mást jelent!

4 éve

GloncziLsz

Igen az over az téleg nem jó

2 éve

resi69

Itt nem "over here" van, hanem "over there" az akkor megint más, de akkor sem értem miért nem "it is there"?

4 éve

Maminti.
Maminti.

Véletlenül írtam "there" helyett "here"-t. Az "over here" = itt van az "over there" = ott.

4 éve