"Кто знает ответ на этот вопрос?"

Çeviri:Bu soru üzerine cevabı kim biliyor?

July 23, 2018

4 Yorum


Mehtab962856

"Bu sorunun cevabını kim biliyor?" ola bilir mi?

July 23, 2018

Altruist_

Olabilir, tabii. Doğru cevabı rapor edebilirsiniz.

July 23, 2018

cem774565

Kim biliyor cevap bu soruda? Bu cevaplarda hiç iyelik ve -i ekleri yok ki nasil boyle bir cevap çıkarabiliriz?

October 24, 2018

bayram826754

En az 10 sefer yaptım kabul etmedi simdi ruscada gramer nasil cumle siralamasi nasil tekil çoğul soru eki cevap bunu anlatabilecek biri yokmu ..

November 4, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.