1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Кто знает ответ на этот вопр…

"Кто знает ответ на этот вопрос?"

Çeviri:Bu soru üzerine cevabı kim biliyor?

July 23, 2018

5 Yorum


Met1342

"Bu sorunun cevabını kim biliyor?" ola bilir mi?


meteulku_

Olabilir, tabii. Doğru cevabı rapor edebilirsiniz.


cem774565

Kim biliyor cevap bu soruda? Bu cevaplarda hiç iyelik ve -i ekleri yok ki nasil boyle bir cevap çıkarabiliriz?


bayram826754

En az 10 sefer yaptım kabul etmedi simdi ruscada gramer nasil cumle siralamasi nasil tekil çoğul soru eki cevap bunu anlatabilecek biri yokmu ..


selim411804

"Kim bu sorunun cevabını biliyor " en doğru olur

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.