"Кто знает ответ на этот вопрос?"

Çeviri:Bu soru üzerine cevabı kim biliyor?

July 23, 2018

8 Yorum
Tartışma kilitli.


Met1342

"Bu sorunun cevabını kim biliyor?" ola bilir mi?


meteulku_

Olabilir, tabii. Doğru cevabı rapor edebilirsiniz.


ZaviraZind

ben yazdım kabul etti


cem774565

Kim biliyor cevap bu soruda? Bu cevaplarda hiç iyelik ve -i ekleri yok ki nasil boyle bir cevap çıkarabiliriz?


Ferid039

Xais edirəm belə adiyyatı olmayan cümləni hardan tapırsız rus dili belə örgənməy mümkündü sizcə


selim411804

"Kim bu sorunun cevabını biliyor " en doğru olur


ELVIN1990_1990

bu sorunun cevabını kim biliyor sade yazsanız olmuyo demi zorlaştırıyolar hep


bayram826754

En az 10 sefer yaptım kabul etmedi simdi ruscada gramer nasil cumle siralamasi nasil tekil çoğul soru eki cevap bunu anlatabilecek biri yokmu ..

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.