1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Bir gazeten var."

"Bir gazeten var."

Çeviri:Du hast eine Zeitung.

July 23, 2018

10 Yorum


nazz090106

Hast habt haben aralarinda ne fark var??


ardakso

çünkü "zeitung" kelimesinin artikeli "die" artikeli die olan kelimelerin yanina "ein" geldiği zaman "eine" olur


AttilaSATA

Du... Du hast... Du hast nicht... Artık daha anlamlı


binnaz231293

Neden eine nede ein


muhammed866426

Hast du eine Zeitung ile, Du hast eine Zeitung arasinda ne fark var.??


VelionaVollerei

Hast du soru du hast normal cumle


davut700855

Senin bir gazeten var dogru deyilmi bilen varsa söylesin lüften

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.