"Martta görüşürüz."

Çeviri:See you in March!

4 yıl önce

16 Yorum


sertan7

we meet in march olmaz mı ?

4 yıl önce

cemaloni

Ben de öyle yazdim ama neden kabul etmedi anlamadim, sanki bir yanlislik var

4 yıl önce

sevgiafak

We see in march yazdim kabul etmedi

2 yıl önce

melekayra

Aylardan once "on" gelmez mi? "See you on March" yanlis mi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yanlış. yıllardan ve aylardan önce in, günlerden önce on.

4 yıl önce

Eser_Mehmet

(See you) kalibindan onc (i) gelmemesinin sebebi nedir?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

I gelirse "I see you in March" "seni martta görürüm" olur çünkü. "see you" ise "görüşürüz" demek, aslında karşılıklı bir görüşme var. kalıp işte

4 yıl önce

Rxmgn
Rxmgn

"I see you in March" doğru değil. "I will see you in March" diyebiliriz. Tabii, dediğin gibi "Seni martta görürüm" anlamına da gelebilir. :-)

4 yıl önce

Rxmgn
Rxmgn

"I will see you in March" ı "Seni martta göreceğim" ve "Martta görüşürüz." olarak türkçeye çevirebiliriz.

4 yıl önce

PeaceDLuffy

See you again in march! niye olmasın?

4 yıl önce

hazrett

se you in the march the gelmesi neden yanlış

3 yıl önce

erolerdem16

I will meet in march olsa neyse -eceğiz olur . Ama bu ingilizce tabi her şey olur

3 yıl önce

aliakyon

Görüşecegiz dese we'll yazardım ama genel anlam olduğu için present tense kullandim cevabı hala anlamis değilim

3 yıl önce

karakoyunelif

wee see you in march

3 yıl önce

AntenBurak

bunun mesleklerde ne işi var

1 yıl önce

Aleyna993375

We are on march yazdım kabul etmedi doğru değil mi

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.