1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Benim ünlü bir bulvarda bir …

"Benim ünlü bir bulvarda bir otelim var."

Çeviri:I have a hotel on a famous avenue.

April 30, 2014

11 Yorum


yepppa35

Bu tarz cümlelerdeki at in on farklarını nasıl anlayabilirim

April 30, 2014

ReCo741280

Yetersiz anlatım

July 24, 2018

EsraSah1

Boulevard neden yanlış?

October 19, 2014

ElshanSafixanov

Neden on a famous? İn veya at olması gerekmiyor muydu?

April 3, 2015

atakanmert1

Cevapta one famous , açıklmada a famous yazıyor

May 11, 2014

SiberGuven

I have an hotel ... olmasi gerekmiyor mu

September 22, 2017

metin334

An hotel olmaz a hotel olur. Okunuşu sessiz harf olursa a olur sesli olursa an olur örnek A book An egg

September 24, 2017

lalelalelale

I have a my hotel on an important avenue yazdım .Neden yanlış.

November 6, 2017

trndsttr1

İmportant onemli demek ,unlu demek icin famous kullanman lazim kelime bilgin yoksa sorunun uzerindeki kelimelere dokun uygulama sana yardimci oluyor

May 15, 2019

huseyinkorkut

I have my hotel on a famous avenue olması gerekmez mi. Çünkü benim otelim demiş?

June 29, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.