"Мой брат в парке."

Çeviri:Erkek kardeşim parkta.

July 23, 2018

6 Yorum
Tartışma kilitli.


[aktif olmayan kullanıcı]

    AZERBAİJAN


999gladiator999

    Benim kardeşim parkta cümlesini kabul etmedi neymiş erkek kardeş yazmam gerekiyormuş ulan mallll брат demek kardeş сёстра demek kız kardeş demektir bu nasılda yalnış oluyor sen bi git ilk önce ruscanı geliştir sonra bizlerden yalnış tut...


Melda6532

    erkek kardeşim parkta dememe rağmen kabul etmedi ve altta doğru cevabı "erkek kardeşim parkta, abim parkta" diye gösterdi!


hakan45495

    Rusçasını söyleyeceksin


meteulku_

    Nasıl yani, ekran görüntüsü paylaşır mısın? İşaretlemeli sorulardansa bütün doğru cevaplarını işaretlemen gerekiyor.


BurakTEPEL1

    "B" yerine "Ha" kullanamazmıydık yani park acik bir yer kapali mekan degil , yanlis mi olurdu ?

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.