Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Both of his sons died during the war."

Traducere:Ambii lui fii au murit în timpul războiului.

cu 2 luni în urmă

2 comentarii


mihaela169899

Imi pare rau dar aici nu aveti dreptate fiii se scrie cu trei de i.Fii este pluralul de la fiu nearticulat

cu 2 luni în urmă

9owls
9owls

Daca era formulat Fiii lui au murit amandoi..., era corect articulat, cu 3 de i, dar la "Ambii lui fii" este corect nearticulat. Poate e mai clar, daca schimbi fiu cu fiica... Ambele lui fiice... (nearticulat), nu "ambele lui fiicele" .

cu 2 luni în urmă