1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O özel bir gazetedir."

"O özel bir gazetedir."

Çeviri:It is a private newspaper.

May 1, 2014

23 Yorum


SekinArsla1

"That is a speacial newspaper" Doğru cevap, private denirse gizli anlaşılır özel değil.


elif117310

Emin misiniz? Private school yazar özel okul tabelalarinda


Smeyye992618

Çok haklısın son alıştırmamda yandıımmm


yeetskeet345

That's exactly what I was wondering.


melisa332107

This is a speacial newspaper olmalı.


merAlta9

hayır speacial ve private aynı şeylerdir yani eş anlamlı ama private aynı zamanda bir eş seslidir hem gizli hem özel anlamına gelir


jzlcdh

Can you give me an example dialog of when "O özel bir gazetedir." would be used in Turkish?

"It is a private newspaper." is a strange and rare sentence in English so hard to understand.


JaleMemmed6

Personal da şahsı,özel gitmiyomu ??


toprak2276

(This) bu demek o yuzden (it) olmali


jzlcdh

Bu cümle anlamadım. "O özel bir gazetedir." nasıl ne zaman kullanırım ve nerede?


SabineBergmann1

O = he,she, it but also that. So why "That is a private newspaper" is not accepted?


Yamur975081

"Specially" da özel demektir


offffffff19

özelden kişisel durumda kullanılan ama gazete için private uygundur. genel kullanım


timurozer

Türkçe yazacağım: Çeviri konusunda her iki taraftada berbatsınız. Nokta.


Duru789791

Private ne demek? Rica etsem


Charrset

Özel yerine gizli demeliydi


dndar437571

Special eş anlamlı değilmi neden kabul olmuyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.