"Алло, это Вера."

Çeviri:Alo, ben Vera.

July 24, 2018

11 Yorum


YlmazFaruk1

ЭТО BU degilmi

July 24, 2018

Altruist_

Telefonda konuşma başında kendinizi tanıtırken yeto diyip adınızı söylersiniz.

July 25, 2018

AlfaScorpion

telefon konuşmalarında "ben" anlamında da kullanılıyor

July 28, 2018

fidan912971

aynen

August 26, 2018

MusfiqHaci

Это bu deyilmi?

January 16, 2019

Arz359215

Я ben demek değil mi

February 10, 2019

okanow

Telefonda konusurken eto Vera. Yuzyuze konusurken я vera.

February 15, 2019

okanow

Telefonda konusurken. Это vera yuz yuze konusurken я vera. Ancak telefondada я vera diyebilirsiniz.

February 15, 2019

Aida987909

aynen katiliyorum

March 18, 2019

Sevda491179

Ya ruscayi oyrenmekden tiksindim,o zaman basqa yöndən baslayalim bu ruscayi oyrenmeye

February 24, 2019

sinan822274

-1

March 15, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.