1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Алло, это Вера."

"Алло, это Вера."

Çeviri:Alo, ben Vera.

July 24, 2018

19 Yorum


YlmazFaruk1

ЭТО BU degilmi


meteulku_

Telefonda konuşma başında kendinizi tanıtırken yeto diyip adınızı söylersiniz.


fidan912971

это-bu , ben-я demek


AlfaScorpion

telefon konuşmalarında "ben" anlamında da kullanılıyor


okanow

Telefonda konusurken eto Vera. Yuzyuze konusurken я vera.


DHLz16

Алан это Вера. Böyle olmalı. Çünki alo yok , Alan söyliyor.


Arz359215

Я ben demek değil mi


okanow

Telefonda konusurken. Это vera yuz yuze konusurken я vera. Ancak telefondada я vera diyebilirsiniz.


Aida987909

aynen katiliyorum


Sevda491179

Ya ruscayi oyrenmekden tiksindim,o zaman basqa yöndən baslayalim bu ruscayi oyrenmeye


ErtungaYus

Это bu demek


Leyla310508

Это bu demek neden я


FatmaUzun15

Üstüne basınca da belirtiyor eto telefondayken ben anlamı katar diye biraz daha dikkatli yapın


_zekeryayeva

Dil öğrenirken sözün bir menası ile sınırlamamanız gerek. Это Вера derken Bu Vera çevirmeniz doğru olmaz o yüzden Ben Vera


Hayla826092

"Это" ne zamandan "bu" olarak tercure olunur?


AliAvc14

bu olması gerek. cevapta hata var

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.