"Алло, это Вера."

Çeviri:Alo, ben Vera.

July 24, 2018

22 Yorum
Tartışma kilitli.


YlmazFaruk1

ЭТО BU degilmi


meteulku_

Telefonda konuşma başında kendinizi tanıtırken yeto diyip adınızı söylersiniz.


fidan912971

это-bu , ben-я demek


elad982335

Tessekurler birader


AlfaScorpion

telefon konuşmalarında "ben" anlamında da kullanılıyor


okanow

Telefonda konusurken eto Vera. Yuzyuze konusurken я vera.


FatmaUzun15

Üstüne basınca da belirtiyor eto telefondayken ben anlamı katar diye biraz daha dikkatli yapın


_zekeryayeva

Dil öğrenirken sözün bir menası ile sınırlamamanız gerek. Это Вера derken Bu Vera çevirmeniz doğru olmaz o yüzden Ben Vera


Arz359215

Я ben demek değil mi


ErtungaYus

Это bu demek


Leyla310508

Это bu demek neden я


DHLz16

Алан это Вера. Böyle olmalı. Çünki alo yok , Alan söyliyor.


Hayla826092

"Это" ne zamandan "bu" olarak tercure olunur?


AliAvc14

bu olması gerek. cevapta hata var


z.et

"ЭТО" "BU" demek ama "BU" diye bir kelime yoktu "BEN" vardı bende "BEN" yapmadım çünkü "BU" kelimesi yoktu "BEN" demek "Я" demektir.


Telli750845

Teşekkürler bilgiler için


Mennan17

"Alo, ben Vera" ile "Alo, ben Vera'yım" arasındaki fark nedir de ikincisini yanlış sayıyorsunuz. Bu ifadeler kısmının Türkçe çevirisi başarısız.


nerm23

Yanlış cümle öğretiyorsunuz yanlız, это bu demek я olmalı.. düzeltin artık !


cocS832916k

Я вера olması lazım

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.