1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Их магазин впереди."

"Их магазин впереди."

Çeviri:Onların mağazası ileride.

July 25, 2018

5 Yorum


Met1342

Bir şer sorucam. Şu Их'in ve них'in ne farkı var. Yani ne zaman hangisini kullanmak gerektiğini nasıl belirteceğiz?


meteulku_

них'i "у меня"daki у gibi edatlardan sonra kullanırız.


KenanAydem

Твоей язык очень хорошо


meteulku_

Большое спасибо. :) Я рад, что вы изучаете русский язык по нашему курсу.


Met1342

Teşekkürler!

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.