A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He has less rice."

Fordítás:Kevesebb rizse van.

4 éve

7 hozzászólás


Flash0110

Nem fogadta el, hogy kevesebb rizsaja van.. :D

3 éve

ivicsi

kevés rizse van miért nem jó?

4 éve

Szakiani

Mert nem feltétlenül KEVÉS az a rizs, hanem KEVESEBB, mint másé. Pl. egy mázsa rizs van az illető kamrájában, ami nem kevés, de kevesebb, mint a bolt raktárában a két mázsa.

4 éve

netezoeger

Azon dilemmaztam hogy vajon keves vagy kevesebb es nem elbuktam mert azt irtam hogy keves. Hogy lenne az a mondat hogy keves rizse van???

2 éve

csapy
csapy

Szerintem She has little rice, vagy She has a bit of rice.

2 éve

Harga
Harga

"He has less rice. "- " Kevesebb rizse van." ; "He has few rice. "- " Keves rizse van."

8 hónapja

braun465775

A rizse kevesebb, a rizsa annál több! ;)

1 éve