"Ben suşi yemiyorum."

Çeviri:Я не ем суши.

July 25, 2018

8 Yorum


MetinAydinn

Я не ем суши. (Ya ni yem suşhi).

August 29, 2018

Seda515239

Ем?

July 25, 2018

Altruist_

Ne olması gerektiğini düşünmüştünüz?

July 25, 2018

Nik343400

Yemek fiili bence

March 23, 2019

Nik343400

Yemek fiili bence

March 23, 2019

ayasureyya

buradaki em yemek yemek fiiline mi karşılık geliyor?

September 18, 2018

Nik343400

Fiil bence

March 23, 2019

Selahattink

Yazdim aybi cevabi verdi dogru degil dedi

December 16, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.