"Скоро лето."

Çeviri:Yakında yaz olacak.

July 25, 2018

3 Yorum


SenSeiRofu

Скоро будет лето. Olmali bence bunu aciklayabilir misiniz

July 25, 2018

Altruist_

Buradaki cümlede gelecek zaman fiili yok, evet. Çünkü bu cümleyi birebir çevirirsek "Yakında yaz oluyor/olacak." anlamında "Yakında yaz." oluyor. Yani cümle yapısında gelecek zaman fiili geçmese bile anlam olarak gelecek zaman olduğu için Türkçe çevirisi gelecek zaman olarak çevriliyor.

Yine de sizin önerinizdeki gibi gelecek zaman fiilini kullanarak da doğru çeviriye ulaşılabilir, emin olamadım şahsen. Doğru da yanlış da olabilir :)

July 25, 2018

SenSeiRofu

ilginize teşekkür ediyorum

July 27, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.