1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Скоро лето."

"Скоро лето."

Çeviri:Yakında yaz olacak.

July 25, 2018

3 Yorum


SenSeiRofu

Скоро будет лето. Olmali bence bunu aciklayabilir misiniz


meteulku_

Buradaki cümlede gelecek zaman fiili yok, evet. Çünkü bu cümleyi birebir çevirirsek "Yakında yaz oluyor/olacak." anlamında "Yakında yaz." oluyor. Yani cümle yapısında gelecek zaman fiili geçmese bile anlam olarak gelecek zaman olduğu için Türkçe çevirisi gelecek zaman olarak çevriliyor.

Yine de sizin önerinizdeki gibi gelecek zaman fiilini kullanarak da doğru çeviriye ulaşılabilir, emin olamadım şahsen. Doğru da yanlış da olabilir :)


SenSeiRofu

ilginize teşekkür ediyorum

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.