1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We swim."

"We swim."

Çeviri:Biz yüzeriz.

May 1, 2014

53 Yorum


AleynaERCA

Neden we swim çoğul olması gerekmiyormu


Melikenur978106

İ/You/We/They olduğu zaman geniş zamanda -s gelmez. He/She/İt de -s gelir.


destina112307

He/she/it sadece es veya s takısı alır onun dışındakiler They/We/I/... es veya s takısı almaz HE SHE İT ES TAKISI AL DA GİT! Bunu aklında tutmanı öneririm


Dilruba-Forever

Çünkü geniş zaman


titomoto1

Hayir he she it'te fiilin sonuna ''s'' gelir


Yasincostu

Biz dediği için gerek yok


AleynaERCA

Arkadaslar ben yorumlara cevap veremiyorum , bir hata olustu sonra tekkrar deneyin diyor yardim edin bu arada fecriye arkadasimizi alkisliyorum . cok sey biliyor


CTongucoglu

Ben hiç yüzmedim. Bu soruyu cevaplamak istemiyorum!


aksamustu

We swam duyuyorum bende bir sorun var herhalde


fecriye

Sorun yok, yabancıların 'swim' kelimesini telaffuz edişleri 'swam' gibi olur.


SabriyeAkk

Oyoe duyolarda ondaj


beyza_tsci

Ben katılmıyorum


AyeYldz5

Bende katılıyorum beyzanurtasci


sinbad60

Merhaba arkadaşlar A32M9X doulingo kulüb kodum. Buyrun Hep beraber hem eğlenip hemde öğrenelim.


sinbad60

Merhaba arkadaşlar A32M9X doulingo kulüb kodum. Buyrun Hep beraber hem eğlenip hemde öğrenelim.


NurNardin

swim ile swam arasındaki fark anlaşılmıyor


nurayicel

Aynen ben de we swim dir heralde diyip yazdım (Doğru yapmışım).


Sava954815

Our la we arasindaki fark ne


Harun68994

Our bizim we biz demek


sebnem_Uyan

Arkadaslar sesli dinlemede bana we to man gibi biseyler soyluyor ama we swimmis


Gaye327517

Sorun yok okunus oyle


deryaylmaz6

Niye I see görürüm demek değil o halde


fecriye

See, love, like gibi fiiler -ing eki almazlar bu yüzden şimdiki zaman haliyle ya da geniş zaman haliyle söylemek gibi bir fark olmaz.


asimcan11

Genel ifadelerde cogul kullaniliyordu.burada we swims olamamasinin nedeni oznenincogul(we)olmasi midir?


berkdogan2005

Bence bunda swim in 2. Halini okuyor


eemree42

Burada neden we are swim demedik


volkas

Çünkü yapılan bir aksiyon ya da eylem vardır.

We play soccer örneği gibi. "To be" yani am\is\are aitlik bildiren yardımcı fiillerdir ve genellikle sıfatlar ile kullanılır passive voice hariç.

For example,

My shirt is white.


cancim1950

Bence de iyi bir örnek


tunazahide

Öyle bir şey olamaz. Ya 'we are swimming' yaparız ki bu şimdiki zaman olur, ya da 'we swim' deriz ki bu geniş zaman olur. Bizden istenen de geniş zaman( kursun başında var) , onun için 'we swim' demek doğrusu olur :)


tunazahide

Anlamamis oldugun sey ne ? Ona gore cevap vermeye calisiyim, ayrica unleme de gerek yok bence, bi hatam varsa da duzeltmis olurum.


razrushost

Ben bir hata göremedim. Ayrıca haklısınız da. Bence bilmemiş olduğu bir şeyi öğrendi cancim1950.


Ayceren2

We are swim deseydik, biz yüzmeyiz olurdu, yani yüzmeyiz derken olumsuzluk anlamı yok, swim kelimesinin anlami "yüzmek" ya hani, biz "yüzmek"iz, olurdu. We swim dememizin sebebi de, geniş zaman olması.


Ferahahin

To be (am is are ) simdiki zamanda kullanilir. Genis zaman da surrkli yaptığınız seyleri anlatirken sadece özne den sorna fiil gelir direk. Arafa birset olmaz


elvanelvan88

We swims..s takisi olmadi?


razrushost

Çünkü s takısı he she it de gelir.


Abdllhbzkrt

Ses anlaşılmıyor.


samy988372

Teleffuzu doru degil. pronunciation is not right


senaybezkun

Telaffuz çok kötü ve örnekler hep aynı. Eski hali çok daha iyiydi sanki

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.