1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We swim."

"We swim."

Çeviri:Biz yüzeriz.

May 1, 2014

23 Yorum


AleynaERCA

Neden we swim çoğul olması gerekmiyormu


Melikenur978106

İ/You/We/They olduğu zaman geniş zamanda -s gelmez. He/She/İt de -s gelir.


Ekin707

He/she/it sadece es veya s takısı alır onun dışındakiler They/We/I/... es veya s takısı almaz HE SHE İT ES TAKISI AL DA GİT! Bunu aklında tutmanı öneririm


AbdullahEy2

LÜTFEN KÜÇÜK HARFLERLE YAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ


Dilruba-Forever

Çünkü geniş zaman


AleynaERCA

Arkadaslar ben yorumlara cevap veremiyorum , bir hata olustu sonra tekkrar deneyin diyor yardim edin bu arada fecriye arkadasimizi alkisliyorum . cok sey biliyor


Bety_Asly

Kolay, bilmeyen yok herhalde


aksamustu

We swam duyuyorum bende bir sorun var herhalde


fecriye

Sorun yok, yabancıların 'swim' kelimesini telaffuz edişleri 'swam' gibi olur.


Hsyn__6016instgr

Merhaba arkadaşlar A32M9X doulingo kulüb kodum. Buyrun Hep beraber hem eğlenip hemde öğrenelim.


Hsyn__6016instgr

Merhaba arkadaşlar A32M9X doulingo kulüb kodum. Buyrun Hep beraber hem eğlenip hemde öğrenelim.


CTongucoglu

Ben hiç yüzmedim. Bu soruyu cevaplamak istemiyorum!


Fadime207811

sadece küçük harfle başladığım için yanlış olmamalı amaa


EiHQJdlC

Ben we twim duyup yazdim doğru dedi normalde hata yaptın deyip yeşille gösteridiyodu


Hilal0404

Beni takip edin


Hilal0404

Merhaba isteyen varmu

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.