"Where is your left shoe?"

Çeviri:Sizin sol ayakkabınız nerededir?

May 1, 2014

34 Yorum


https://www.duolingo.com/AbdullahAn2

Nerde senin sol ayakkabin.niye olmadi. Kibarlik şart midir.

May 1, 2014

https://www.duolingo.com/EdaAkd
  • 15
  • 10
  • 9
  • 4

Bu kibarlıkla ilgili değil. Senin dediğin devrik cümle. Kurallı cümle olmalı.

August 8, 2014

https://www.duolingo.com/sayzus
  • 12
  • 8
  • 7

Alakasi bile yok. Sol ayakkabın nerede deyince de kabul etmiyor.

July 16, 2015

https://www.duolingo.com/MusaPekdemir

Şu anda ediyor.

June 5, 2017

https://www.duolingo.com/ahmetemin16

Kibarlık şart tabi hanzomu olalım

June 22, 2016

https://www.duolingo.com/cronychucky

Gercekten seste mi sorun var bende mi anlamadim ya. Yavaslatilmis sesi anlıyorum birtek

October 21, 2014

https://www.duolingo.com/Rheanna_rojin

Evet hiç bi sey anlasilmiyo

January 27, 2015

https://www.duolingo.com/kaansel

Hafff diyor have yerine hızlıyken daha iyi

March 17, 2015

https://www.duolingo.com/gizemgmel

taktılar sol ayakkabıya yaa

January 10, 2016

https://www.duolingo.com/barkn22174

neden nerde sizin ayakkabınız kabul etmedi

January 2, 2019

https://www.duolingo.com/abykrt

Tercüme de senin ile sizin idadekeri farkeder mi..

January 10, 2015

https://www.duolingo.com/HarumakiSushi

sol ayakkabın nerede yazarsak bu senin olduğu gerçeğini değiştirir mi?

November 16, 2015

https://www.duolingo.com/sufi2008

Ayakkabısı yazdim kabul etmedi :-(

April 2, 2016

https://www.duolingo.com/ahmetemin16

Kimin ayakkabısı

June 22, 2016

https://www.duolingo.com/metekorkmaz466

Ayakkabılarını nereye bıraktın ? böyle yapmıştım

August 1, 2016

https://www.duolingo.com/ProLokman

Beyler ve bayanlar hepimizin hatası var devrik cümle her dilde aynı degildir bide herşey kelimelerlede olmaz

September 17, 2016

https://www.duolingo.com/merlekli

ayakkabının sol "eşi" nerede? kabul görmesi lazım diye düşünyorum

May 13, 2017

https://www.duolingo.com/elif249870

Burada ayağımda-

November 27, 2017

https://www.duolingo.com/mer426956

Remix adamı izleyin

March 13, 2018

https://www.duolingo.com/DevrimEren3

Bu soruyu nasıl yanlış yaparım ya :(((

November 10, 2018

https://www.duolingo.com/Mehmet334780

Cok sacma benxet sol ayakabi ne

January 24, 2019

https://www.duolingo.com/Can.Caliskan

Sol pabucun nerede kabul etmiyor:(

November 25, 2014

https://www.duolingo.com/sufi2008

hepyle

April 2, 2016

https://www.duolingo.com/ahmetemin16

İlginç sen papuçmu diyon ayakkabıya.

June 22, 2016

https://www.duolingo.com/SafiEmre

kadının telaffuzu çok salakça weeee diyip duruyo bi kene ne halt dediğini anlamıyorum

January 13, 2015

https://www.duolingo.com/marmutcu
  • 20
  • 14
  • 7
  • 2

Ayakkabının sol teki nerede

August 2, 2015

https://www.duolingo.com/ddlovatois

Tek bi harfle yanlis sayilmasi sacma aq butun cumle dogru bi harften gidiyo

October 26, 2015

https://www.duolingo.com/drgokhan1

senin sol ayakkabının teki nerede

December 5, 2018

https://www.duolingo.com/asigu

Nerde yazınca imla hatası diyor illa nerede mi yazılacak

October 22, 2014

https://www.duolingo.com/Frostarda

Evet, belki yanlış sayması abartıdır ama; her ne kadar böyle kelimeleri konuşurken ''nerde'' diye telaffuz etsek bile yazılı olarak ''nerede''dir.

January 10, 2015

https://www.duolingo.com/kbrazl
  • 14
  • 9
  • 7
  • 3
  • 3

Evet illa nerede yazılacak. Çünkü yazı dili diye bir şey var bu ortamlarda yazı dili kullanmalıyız.

December 3, 2015

https://www.duolingo.com/Melisa704222

Yazı dilinde nerede de nerde de kabul ediliyor. Tıpkı burada, ileride kelimelerinde olduğu gibi.

January 11, 2016

https://www.duolingo.com/sayzus
  • 12
  • 8
  • 7

Sol ayakkabın nerede kabul edilmeli. Yönetici arkadaşın bunla ilgilenmesi lâzım.

July 16, 2015

https://www.duolingo.com/barkn22174

çünkü your kelimesi var

January 2, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.