1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Is it at least possible?"

"Is it at least possible?"

Çeviri:O en azından mümkün mü?

May 1, 2014

23 Yorum


In_Sanity

'It' kalıbına bu kadar katı yaklaşılmaz, şahıs adılları biraz açık ifadeye bırakılmalı, Türkçe'deki gibi eklemeli iyelik eki yok İngilizede, ek hatası yapılmaz zaten. It için çoklu zamir alternatifi verilmeli, o, bu, şu gibi.

May 1, 2014

SukruAyar

O en azından mümkün mü diye çeviri uygun mu? O hiç mümkün değil mi, daha uygun olmaz mıydI?

June 21, 2014

nabi71

O zaman "isn't" diye başlaman gerekirdi. Senin dediğin "isn't it ever possible?" veya "Isn't it possible at all?"

April 15, 2015

eczby

'At'in kullanım amacı nedir? Kalıp mı acaba?

May 21, 2018

Enes_OZPOLAT

''en azından o olabilirmi?'' kabul etmemesi bencede ilginç.

July 19, 2014

ydem89

e bilmek a bilmek yani can can not olmadan ben bir ilginçlik göremedim

November 7, 2014

HulyaCakka

en az olabilir mi? ayni sey mi?

September 9, 2016

freelancer03

is it never possible cümlesi ile aynı anlama gelebilir mi?

October 12, 2014

freelancer03

is it never possible cümlesi ile aynı anlama gelebilir mi?

October 12, 2014

onur458

Never asla demek aynı değil

November 19, 2018

freelancer03

is it never possible cümlesi ile aynı anlama gelebilir mi?

October 12, 2014

sonterekeme

O en azından olası mı? Eklenmemiş tabi ilgilenen de olmadığı için havada kalıyor söylediklerimiz

August 24, 2018

brahimApa

En azından o olabilir mi Niye olmadı ki

May 25, 2014

nabi71

Senin dediğin "At least can/could it be?"

April 15, 2015

freelancer03

is it never possible cümlesi ile aynı anlama gelebilir mi?

October 12, 2014

serdarayar

''En azından bu mümkün mü'' bu yanlissa bu cumlenin ingilizcedeki karsiligi nedir????

February 16, 2015

sidesun

Sanırım it yerine this kullana bilirsiniz.

February 25, 2015

archdaisy

O az da olsa mümkün mü dedim olmadı

March 22, 2015

CevherKutl

En azından imkanı yok mu ? neden olmuyor ?

June 30, 2015

MCosan

Saçma

August 14, 2015

sleymanari5

least burda hangi anlamda kullanılmış

December 29, 2016

emnmon

En azından o mümkün mü yazdım kabul etmedi.

June 12, 2017

Samet588895

En azından o olabilir mi

September 23, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.