Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Is it at least possible?"

Çeviri:O en azından mümkün mü?

4 yıl önce

10 Yorum


In_Sanity

'It' kalıbına bu kadar katı yaklaşılmaz, şahıs adılları biraz açık ifadeye bırakılmalı, Türkçe'deki gibi eklemeli iyelik eki yok İngilizede, ek hatası yapılmaz zaten. It için çoklu zamir alternatifi verilmeli, o, bu, şu gibi.

4 yıl önce

SukruAyar
SukruAyar

O en azından mümkün mü diye çeviri uygun mu? O hiç mümkün değil mi, daha uygun olmaz mıydI?

4 yıl önce

nabi71

O zaman "isn't" diye başlaman gerekirdi. Senin dediğin "isn't it ever possible?" veya "Isn't it possible at all?"

3 yıl önce

Enes_OZPOLAT

''en azından o olabilirmi?'' kabul etmemesi bencede ilginç.

4 yıl önce

freelancer03

is it never possible cümlesi ile aynı anlama gelebilir mi?

4 yıl önce

freelancer03

is it never possible cümlesi ile aynı anlama gelebilir mi?

4 yıl önce

freelancer03

is it never possible cümlesi ile aynı anlama gelebilir mi?

4 yıl önce

freelancer03

is it never possible cümlesi ile aynı anlama gelebilir mi?

4 yıl önce

eczby

'At'in kullanım amacı nedir? Kalıp mı acaba?

4 ay önce

sonterekeme
sonterekeme

O en azından olası mı? Eklenmemiş tabi ilgilenen de olmadığı için havada kalıyor söylediklerimiz

1 ay önce