"Whydotheywantthosechanges?"

Çeviri:Onlar neden o değişiklikleri istiyorlar?

4 yıl önce

10 Yorum


int5
int5

artık şu saçmalığa bir son verin. neden onlar o değişiklikleri istiyor çevirisini kabul etmiyor?!

4 yıl önce

erencetin

"neden onlar şu değişiklikleri ister" bunuda kabul etmeli

4 yıl önce

erencetin

"neden onlar şu değişiklikleri ister" bunuda kabul etmeli

4 yıl önce

oznursu

Bu veya şu ikisi de ayni degil mi?

4 yıl önce

p1t1rc1k
p1t1rc1k

"Bu" yakin, "şu" uzak nesneler icin kullanilir. Bu=this, şu=that. Cogullari da "these" ve "those"

4 yıl önce

BatuhanSafa

Neden Bu Değişiklikleri İstiyorlar Da Olmalı OFFFF

4 yıl önce

savasxxx

"Bu" yerine "şu/o" deseydiniz kabul edilebirirdi. Bu(this/these) tekil ve çoğulu. Şu/o (that/those) tekil ve çoğulu. İngilizcede "şu" ve "o" aynı kelimeyle ifade ediliyor.

4 yıl önce

nekolat

do ne işe yarıyor burada

1 yıl önce

alicanohkay

Neden bu değişiklikleri istiyorlar? olmaz mı

1 yıl önce

HlyaCihangir

''Onlar neden o değişimleri istiyorlar?''kabul edilmesi gereken bir yanıttır.

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.