1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Why do they want those chang…

"Why do they want those changes?"

Çeviri:Onlar neden o değişiklikleri istiyorlar?

May 1, 2014

11 Yorum


int5

artık şu saçmalığa bir son verin. neden onlar o değişiklikleri istiyor çevirisini kabul etmiyor?!

May 17, 2014

erencetin

"neden onlar şu değişiklikleri ister" bunuda kabul etmeli

May 7, 2014

erencetin

"neden onlar şu değişiklikleri ister" bunuda kabul etmeli

May 7, 2014

oznursu

Bu veya şu ikisi de ayni degil mi?

July 17, 2014

p1t1rc1k

"Bu" yakin, "şu" uzak nesneler icin kullanilir. Bu=this, şu=that. Cogullari da "these" ve "those"

August 3, 2014

BatuhanSafa

Neden Bu Değişiklikleri İstiyorlar Da Olmalı OFFFF

September 18, 2014

savasxxx

"Bu" yerine "şu/o" deseydiniz kabul edilebirirdi. Bu(this/these) tekil ve çoğulu. Şu/o (that/those) tekil ve çoğulu. İngilizcede "şu" ve "o" aynı kelimeyle ifade ediliyor.

December 8, 2014

nekolat

do ne işe yarıyor burada

January 20, 2017

alicanohkay

Neden bu değişiklikleri istiyorlar? olmaz mı

February 8, 2017

HlyaCihangir

''Onlar neden o değişimleri istiyorlar?''kabul edilmesi gereken bir yanıttır.

April 24, 2017

cevatim

onlar neden o degisiklikleri yapmak istiyorlar."" ""turkcede genelde "degisiklikleri yapmak" olarak kullanilir. sanirim bundan dolayi kabul etmedi.

February 8, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.