"Ona czyta ci gazetę."

Tłumaczenie:She reads you a newspaper.

4 lata temu

13 komentarzy


PaweDurka

Dlaczego raz jest z "a", a raz bez "a"?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

4 lata temu

NatalieFal

Prosciej mowiac. Jak masz licze pojedyncza np. Jedna ksiazke to stawiasz A book

Jesli masz liczbe mnoga np. Books. To nie stawiasz A

4 lata temu

Nataniel184129

nie wiem

9 miesięcy temu

olenkaisebus454

Czy muszę dawać przed każdym słowem na spółgłoskę ,,a''? Np.: She reads you a newspaper ?

4 lata temu

budyniek

Jestem początkującym, więc mogę się mylić. Przydałaby się weryfikacja. Ja to rozumiem tak. Przykład 1 Ona czyta książkę. I teraz pytanie, czy Ty Oleńka wiesz jaką książkę ona czyta? Jeśli nie wiesz. Wstawiasz a/an. Jeśli wiesz wstawiasz the. P.2 Ona czyta mu/im książkę. j.w. P.3. Ona czyta nam książkę. Tu wstawiasz the. Ponieważ wśród tych osób którym ona czyta książkę jesteś Ty, w związku z tym Ty wiesz co ona czyta i możesz powiedzieć, że znasz tę książkę.

4 lata temu

maciek_choco

Nie jest tu pewna zasada...

4 lata temu

mahukamakaka

Jeśli byłoby "She reads your a newpaper" to oznacza że ona czyta twoją gazete ?

4 lata temu

AgatkoPL
AgatkoPL

Nie. She reads your newspaper.

4 lata temu

budyniek

Mam rozumieć, że w tym zdaniu "your" zastępuje przedimek the?

4 lata temu

AgatkoPL
AgatkoPL

W podanym zdaniu "Ona czyta twoją gazetę", jeśli już dajemy zaimek dzierżawczy "twój" - your , to nie dodajemy już przedimka określonego the, ani przedimka nieokreślonego a/an.

3 lata temu

dominik141

Nie rozumiem tego jesli ktos chciałby mi wytlumaczyc to prosze do mnie pisac

3 lata temu

33243491

A nie powinno być ,,for you"?

3 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.