Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"The lunch begins."

Μετάφραση:Το γεύμα αρχίζει.

πριν από 1 μήνα

3 σχόλια


Aikon17
Aikon17

μεσημεριανό - μεσημβρινό, έχουν την ίδια σημασία

πριν από 1 μήνα

jaye16
jaye16
Mod

"*Μεσημριανό" είναι μια από τις σωστές μεταφράσεις. "Mεσημβρινός" δεν αναφέρεται στο γεύμα αλλά στην ώρα. https://www.lexilogos.com/english/greek_dictionary.htm

πριν από 1 μήνα

Vchalkis
Vchalkis

Αν μου επιτρέπετε μια διόρθωση. Μεσημέρι και μεσημβρία εκφράζουν χρόνο και σημαίνουν ακριβώς το ίδιο. Όταν γράφουμε "στις 10 πμ" σημαίνει στις "10 προ μεσημβρίας" ή αλλιώς στις 10 το πρωί. Μεσημβρία επίσης σημαίνει και Νότος. Ο λόγος που δεν το χρησιμοποιούμε για το γεύμα δεν έχει να κάνει με τη σημασία του αλλά γιατί σαν λέξη έχει πλέον χαθεί απο τη νεοελληνική γλώσσα. Σας ευχαριστώ.

πριν από 1 μήνα

Σχετικές συζητήσεις