A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Thanks!"

Fordítás:Köszi!

0
4 éve

14 hozzászólás


noa04

Elfogadta azt, hogy félre írtam!!!!!! :-)

8
Válasz4 éve

szladekmate

Köszi vagy köszi nem mind1 K vagy k (nagy vagy kicsi)?

5
Válasz3 éve

mimike2300

Nem mert pl. Koszi! Az mondat eleje ezert NAGYBETUVELIROM ! UGYAN EZ ANGOLBAN IS !

0
Válasz3 éve

KollerMisi

ennek a duolingonak olyan akcentusa van hogy a thanks helyett think-et hallok és a vehicle helyett azt hallom hogy vilkó de a vilkó egyáltalán nem értelmes szó

3
Válasz3 éve

Luca80678

Mimike2300 nálam nem mert 14 éves vagyok. Ohh.. Úgy látom tévedtél.. :'D ( nem sértésből mondom).

2
Válasz2 éve

HJWdesign

Olyan az akcentusa ennek az embernek, hogy thanks helyett makes-t értettem

1
Válasz3 éve

iakah11

Valaki barát? Nevem: iakah11

1
Válasz3 éve

kovcsliza

mizu?

1
Válasz2 éve

mbruno2005

A "köszcsi" nem jó

1
Válasz2 éve

barthaattila14

Amugy ha ráböksz az ujjadal az ismeretlen szora akkor kiirja magyarul mit jelent :)

0
Válasz3 éve

Levente27

a kösz(-it) miért enm fogadaja el ?

0
Válasz3 éve

Hanni992800

Kurva

0
Válasz2 hónapja

Hanni992800

Fasz

0
Válasz2 hónapja

Hanni992800

Ki dug meg

0
Válasz2 hónapja