"Thanks!"

Fordítás:Köszi!

4 éve

14 hozzászólás


noa04

Elfogadta azt, hogy félre írtam!!!!!! :-)

4 éve

szladekmate

Köszi vagy köszi nem mind1 K vagy k (nagy vagy kicsi)?

4 éve

mimike2300

Nem mert pl. Koszi! Az mondat eleje ezert NAGYBETUVELIROM ! UGYAN EZ ANGOLBAN IS !

3 éve

KollerMisi

ennek a duolingonak olyan akcentusa van hogy a thanks helyett think-et hallok és a vehicle helyett azt hallom hogy vilkó de a vilkó egyáltalán nem értelmes szó

3 éve

Luca80678

Mimike2300 nálam nem mert 14 éves vagyok. Ohh.. Úgy látom tévedtél.. :'D ( nem sértésből mondom).

3 éve

HJWdesign

Olyan az akcentusa ennek az embernek, hogy thanks helyett makes-t értettem

3 éve

iakah11

Valaki barát? Nevem: iakah11

3 éve

kovcsliza

mizu?

2 éve

mbruno2005

A "köszcsi" nem jó

2 éve

barthaattila14

Amugy ha ráböksz az ujjadal az ismeretlen szora akkor kiirja magyarul mit jelent :)

4 éve

Levente27

a kösz(-it) miért enm fogadaja el ?

3 éve

Hanni992800

Kurva

4 hónapja

Hanni992800

Fasz

4 hónapja

Hanni992800

Ki dug meg

4 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.