1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Это наши львы!"

"Это наши львы!"

Çeviri:Bunlar bizim aslanlarımız!

July 28, 2018

8 Yorum


Narcissist8

Это эти эта этот farklari nedir


meteulku_
  • это = zamir olan bu veya nötr kelimeler için sıfat olan bu
  • эти = çoğullar için sıfat olan bu
  • эта = dişil kelimeler için sıfat olan bu
  • этот = eril kelimeler için sıfat olan bu

Bunu iyice anlayabilmek için önce Türkçedeki sıfat olan "bu" ve zamir olan "bu" arasındaki farkı kavramak gerekiyor.


seydi45

Bencede эти olması lazım


FaridaKazi3

Sayı belirtmedigi için nötr olan это kullanılmış, eger sayı belirtilseydi эти olurdu


bckjPaa7

нет звука


ali750598

Cogul icin ети olmasi gerek

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.