"Здесь медведи и утки."

Çeviri:Burada ayılar ve ördekler var.

July 29, 2018

7 Yorum


Narcissist8

Есть yok nasil var denilebilir

July 29, 2018

Emre509102

Я тоже думаю

September 13, 2018

NurlanSadi

Cevap verin lütfen

July 31, 2018

cihanmteva

?????

August 4, 2018

AMGNiTr0_4

?

September 14, 2018

Mahmut679337

Bencede yanlış. ...buradalar olmalı

September 28, 2018

Mert710747

Yer bildiren kelimeler cümlenin başına geldiğinde cümleye var anlamı katar diye biliyorum.

February 10, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.