1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Здесь медведи и утки."

"Здесь медведи и утки."

Çeviri:Burada ayılar ve ördekler var.

July 29, 2018

8 Yorum


Mert710747

Yer bildiren kelimeler cümlenin başına geldiğinde cümleye var anlamı katar diye biliyorum.


Narcissist8

Есть yok nasil var denilebilir


Emre509102

Я тоже думаю


Dnya319937

Arkadaşlar her dilin kendi qrammatikası var ve kendine özgün. Rusca sonluklar pek kullanilmaz ,ben burdayim - я здесь (mesela ben Ayşeyim değil ,ben Ayşe)ve sözleri cumlede kısaltırlar diye biliyorum ,mesela bizim ne yapmamiz gerekiyor(что нам надо сделать değilde что нам сделать)


Kloe.33

Cevap verin lütfen

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.