"Здесь медведи и утки."

Çeviri:Burada ayılar ve ördekler var.

July 29, 2018

5 Yorum
Tartışma kilitli.


Narcissist8

Есть yok nasil var denilebilir


Mert710747

Yer bildiren kelimeler cümlenin başına geldiğinde cümleye var anlamı katar diye biliyorum.


Dunya2222

Arkadaşlar her dilin kendi qrammatikası var ve kendine özgün. Rusca sonluklar pek kullanilmaz ,ben burdayim - я здесь (mesela ben Ayşeyim değil ,ben Ayşe)ve sözleri cumlede kısaltırlar diye biliyorum ,mesela bizim ne yapmamiz gerekiyor(что нам надо сделать değilde что нам сделать)


Duolingo26u

Vallaha bu cümle çok kolaydı


Mekan854400

Есть nerede ben anlamadım

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.